woensdag 31 maart 2010

Curves are a blessing

Ik ben iedere dag net te laat om deze nieuwe issue van Elle France te kopen (Ako, Bijenkorf), maar deze week nog moet ik het hebben: Elle France goes curvy.
Ik krijg letterlijk hartkloppingen als ik naar de onderstaande foto's kijk...

                                To me, curves really are a blessing:






De miss plussizeverkiezing is nu net 4 dagen voorbij, krijg ik vandaag een mailtje binnen: of ik wil meedoen aan de Miss Maxi verkiezing!

Eerst dacht ik "weer die gekkenhuis in, ik ben nog moe van de vorige!" Maar toen ik de onderstaande foto's onder ogen kreeg wist ik dat ik nog lang niet klaar ben met mijn plussize missie.
                                     

                                         
                                      

                         

Op een dag zullen er net zulke mooie foto's van mij en mijn ronde vormen worden gemaakt. En tot die tijd ga ik van verkiezing naar modellenwedstrijd naar verkiezing. De een zal problemen hebben met mijn volgende stappen, de ander zal mij toejuichen. Aan de einde van van de rit ben ik de persoon die mezelf blij en gelukkig moet maken. En dat ga ik dus ook blijven doen.

                                Miss Maxi Nederland: Here i come!!!

2 opmerkingen:

  1. You go girl!
    Wat een mooie foto´s!
    Plus size women are the bomb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You go for it!!
    JIJ bent degene waar het om draait en zoals je al zegt, aan het einde van de rit ben jij de persoon die jezelf blij en gelukkig moet maken!

    Hopelijk komt je Orange Dream nu wel uit :-)

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen