zondag 21 maart 2010

Miss Plussize Fashion verkiezing: the countdown

Aanstaande zaterdag (27 maart) is de finale van de Miss Plussize Fashion verkiezing. En ik zit in die finale.

De verkiezing is af en toe al genoemd maar de aankomende week zal deze blog erom draaien.
In september kreeg ik via http://www.grotenmatenbeurs.nl/ een aankondiging dat deze verkiezing er zou zijn. Ik wist niet dat het in Nederland ook bestond, en ik was zeker wel benieuwd. Dus op de voorrondes in Rijswijk:

                                Eerst ronde: stel je voor aan het publiek.

" Ik heet Naomi Plet en ik doe mee aan de miss plussize fashion verkiezing omdat ik niets anders dan plussize zou willen zijn."

De groep die door de eerste ronde heen was.

De finale: dit moment kan ik mij zo goed herinneren: toen ik met deze outfit opkwam ging er een golf van goedkeuring door het publiek! I was looking FABULOUS.

Ben door naar de grote finale!

Een deel van mijn medefinalisten.

Dit allemaal was dus in september. Aanstaande zaterdag leek zó ver weg...  En nu is het in 1x aftellen.

Ik heb zoveel meer uit deze wedstrijd gekregen dan ik ooit had durven dromen: vriendschappen, wijze lessen, fotoshoots, modeshows, kranten en tv. Hell, ik sta zelfs in de grotematenbeursfolder!

In mijn hart wist ik dat 2010 de jaar van de plussize queens zou zijn en maar niet dat ik er officieel onderdeel van,  met als hoogtepunt ( naast de verkiezing) de eerste plussize fashionblog van nederland. 

maar nu even terug naar de orde van de dag: mijn finalejurk. Alle finalisten mochten een jurk bestellen via http://www.supersizefashion.nl/ maar die van mij was helaas niet wat ik ervan had verwacht... Jammer, want de rest van de finalisten zagen er écht fantastisch uit in hun jurk van dit bedrijf.

En nu heb ik 5 dagen om een avondjurk in elkaar te flansen. Ik heb al de perfecte stof, nu alleen nog een model uitkiezen en het natuurlijk naaien! Gelukkig krijg ik hulp van mijn goede vriendin Tara (tevens ook mijn fotografe) dus het moet gewoon lukken!

En anders moet ik naakt over de catwalk. Ook eens wat anders.

                                                                              

                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten