vrijdag 2 april 2010

Round 1: Garden chique

De verkiezing werd in 3 outfits opgedeeld, dus het lijkt mij wel leuk om de outfits ook in 3 delen te laten zien.

Ik heb er speciaal voor gekozen om deze outfit in laagjes op te bouwen. Ik wou niet zomaar een jurkje uit de kast trekken maar echt zogvuldig een outfit samenstellen:

Ik ben eerst begonnen met H&M basisjurkje in kakigroen (mt.L)
Daaroverheen mijn favoriete bloemetjesjurk van C&A (mt.42)
Daaroverheen mijn nieuwe H&M jasje (mt46)
En als afsluiter mijn eigen riem en Dr. Scholl hakken.

Ik gebruik zelf bijna nooit de linten en riemen die standaard bij kledingstukken worden geleverd. 9 van de 10 keer staat het gewoon niet leuk én je ziet iedereen er op dezelfde manier mee rondlopen.Verder wil ik ook mijn vrouwelijke vormen laten zien door de riem hoger of lager te dragen dan aangegeven en vind ik het belangrijk om mijn eigen twist aan kledingstukken te geven. En dat kan dus heel makkelijk door je eigen riem te gebruiken.



Als laatste wil ik Ernst-Jan, Caroline, Ina en Mandy bedanken voor het maken van deze foto's. Ik ben jullie zo dankbaar dat ik deze "ik voel me zo verschrikkelijk mooi" moment kan terugzien en ben jullie daar dan ook eeuwig dankbaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten