zondag 7 maart 2010

Outfitpost: Vintage spots

Dit jurkje is 1 van mijn geslaagde vintage aankopen van afgelopen maandag. Hij was ver over de knie en had  lelijke knopen aan de bovenkant maar daar heb ik 1 van de belangrijkste vintage shoppingrules toegepast: See the bigger picture.
Helaas heb ik geen before foto want ik was te ongeduldig en begon thuis direct met verwijderen en knippen. De onderkant moet nog afgewerkt worden maar ook hier was ik te ongeduldig voor, ik wou het meteen aan jullie laten zien:


Hierboven gecombineerd met mij all time favorite jacket. En zoals je kunt zien kunnen strepen en stippen prima bij elkaar. De tas leren tas is van Mango en de laarzen zijn vintage


 
Hierboven ging ik voor een sexy/ chique look door de jurk te combineren met rode accossoires. De peeptoes zijn van Dr. Scholl en de krokodilleren tas is een recente aankoop uit Antwerpen. Een groene Hema armband als fris accent... Ik ben zò klaar voor de zomer!

1 opmerking: