donderdag 4 maart 2010

Outfitpost: first sunny monday in 2010

Afgelopen maandag scheen de zon zó fijn dat ik met een vriendinnetje naar de Noordermarkt ging om te kijken wat de fashiongoden voor mij konden betekenen.
Aan mijn aankopen te zien, aardig wat:
- 2 vintagejurkjes
- een vintagebontjasje
- een blauwe vintage blazer
- een Promiss spijkerbroek
- een gouden vintage riem 
Daarnaast nog de perfecte oranje stof voor mijn finalejurk in de Miss Plussize verkiezing (daarover later meer)

Over de onderstaande blauwe blazer had ik eerst mijn twijfels maar het is zeker een goede aankoop geweest. Een frisse eyecatcher die ik leuk kan combineren met jurkjes en spijkerbroeken. Hieronder combineer ik het met 1 van de bovengenoemde vintage jurkjes (ook daarover later meer)






Blazer (vintage(mt42)
Jurkje (vintage(mt42)
Riem (Promiss)
Peeptoes (Dr. Scholl)


Ik zal in de aankomende dagen de rest van mijn aankopen laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten