maandag 29 maart 2010

I was sóóóóóóó´fabulous...

But i didn´t win.

Maar ik ben er ook geen seconde verdrietig of teleurgesteld over geweest, ik zou het juist bizar hebben gevonden als ik tussen deze dames was geëindigd... Deze dames en ik verschillen zó van elkaar, en bij zo'n wedstrijd moeten de winnaars toch enige gelijkenissen hebben. En dat hebben de winnende dames en ik totaal niet.

Ik leek zowiezo op niemand, heb er bewust voor gekozen om mezelf te blijven gedurende deze wedstrijd. En dat heeft mij ook een paar heerlijke vriendschappen opgeleverd.


(ik ben goed te zien op 0:04, 0:17 en 1:40. Click op het scherm, dan kun je alles beter zien)

Het was echt een bijzondere dag voor mij, ik voelde me zó prachtig ! Zoals ik vandaag tegen wat vriendinnen zei "ik ben nog nooit zo mooi geweest". En het was ook echt zo.

Deelname aan deze verkiezing heeft zoveel voor mij gedaan... Ik realiseer me nu meer dan ooit dat ik bijzonder in mijn soort ben. En ik hoop door deze blog te laten zien dat het ook in jullie zit om bijzonder in jullie soort te zijn.

De aankomende week zal ik alle leuks die ik in deze twee dagen heb meegemaakt met jullie delen, waaronder een paar interessante fashionopdrachten...

Als laatste wil ik mijn nieuwe bezoekers en followers welkom heten en hoop ik met deze blog een toevoeging te zijn in jullie plussize fashionwereld.

1 opmerking: