zaterdag 3 april 2010

Round 2: Orange Heaven

Een paar berichten terug schreef ik nog over mijn "orange nightmare". Ik heb die jurk dan ook helaas nooit afgekregen.

Toch wou ik een "oranje moment" , aangezien dit mijn kleur is. Ik kan me ook geen specifiek moment herinneren hoe ik hierachter ben gekomen, maar als ik oranje aanheb geef ik voor mijn gevoel licht. Vrouwen spreken me aan, mannen staren me na.

* Hierbij een klein geheimpje: voor deze ronde moesten we een speech voorbereiden. Je had 2 minuten de tijd om jezelf voor te stellen en je moest ook een item meenemen die een speciale betekenis had.
Door mijn "orange nightmare" was ik zo afgeleid dat ik in de auto er pas erachter kwam dat ik nog geen letter op papier had, laat staan in mijn hoofd! "Geen probleem, op de beurs is er meer dan genoeg tijd". Niet dus.

Oefenen, geografie, bijkletsen, roddelen, rondrennen, aankleden, nepwimperdrama, haar en make-up en nog had ik geen speech. En voor ik kon knipperen stond ik achter de coulissen en was het mijn beurt!. Goddank dat mijn vriendin ( en medefinaliste Marielle) een paar goeie suggesties had.

Deze foto lijkt op een "ik knipper" moment maar eigenlijk was ik sneaky aan het bidden...

Glimlachen en nadenken...

           En on the spot wist ik waar ik het over zou hebben:
Dr Scholl schoenen!
Gelukkig had ik ze aan...


Nog even showen...

En nu snel wegwezen!

Jurk: H&M (mt.46)
ketting: H&M
schoenen: Dr. Scholl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten