zondag 18 april 2010

"Le Blog de Big Beauty"

Deze blog is al een half jaar een daily read en een grote inspiratiebron voor mij.

Stéphanie Zwicky is de bijzondere dame die plussize fashionblog op zo'n fashionable manier mogelijk maakt, en ik wil graag dat jullie kennis met haar maken. Zeg nou zelf, als je in de Elle France staat (Special Rondes), je eigen kledinglijn mag ontwerpen voor La Redoute een stylingbureau hebt en plussize model bent, heb je op fashiongebied zéker wel wat te vertellen!




Ik vind het prachtig om te zien hoe zij een onvervalste belichaming is van "fashion in alle soorten en maten". Ze heeft maat 56/58 wat in mijn ogen best een moeilijke maat is om écht leuke kleding te kopen. Maar zij weet precies wat haar staat, gaat ook niet voor minder, en ziet er daardoor op IEDERE foto fantastisch uit!!! Ze past bijvoorbeeld niet in de reguliere designerkleding, maar bezit des te meer designer accessoires en weet op haar eigen manier haar outfits naar een hoger niveau te tillen.

Als je een bepaald kledingmerk mooi vind, maar niet in de kleding past, laat je dan niet tegenhouden en kijk dan naar de accesoires! Een tas of sjaal past iedere maat.






Helaas woont Stéphanie in Parijs, maar ook in Nederland hebben we onze eigen plussize fashiondivas in maat 56 die zich net als Stéphanie uitzonderlijk goed weten te kleden.
Dus, hierbij mijn heerlijke vriendin Marielle:




P.S. Ze is ook model voor Mateloos! Dus neem hier snel een kijkje!

1 opmerking: