zondag 11 april 2010

Busy lady

Ik heb het deze week zó druk gehad met het leven, maar ik ben jullie zeker niet vergeten!

Ik ben op zoek naar een nieuwe fotografe, dus de outfitposts blijven nog even uit, maar ik heb nog wel wat leuke fashionnieuwtjes:

- Ik heb de size-issue van V Magazine eindelijk in mijn bezit en het is magisch!
- Ook de size-issue van Elle France is er zeker 1 die je  moet hebben als curvy lady, of vrouw for that matter!

Het is echt prachtig om te zien dat 2010 toch echt het jaar wordt van de echte vrouwen en vormen, en Glamour Nederland is de volgende magazine in de rij die dit door heeft. Gisteren had ik dan ook de genoegen om de "We love Shape" issue van Glamour in de bus te mogen ontvangen, en ik kan eerlijk zeggen: voor 2,95 is hij aardig goed gelukt!

Ik had het liefst nog meer echte vrouwen en vormen gezien, maar de vrouwen die erin staan zijn hartstikke leuk! Naast de usual ladies die worden gebruikt als het in de magazines gaat om curves (Jennifer Lopez, Crystal Renn) staan er ook een paar heerlijke ladies in verschillende vormen en maten met allemaal hun eigen verhaal. O, ja: their NAKED.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten