donderdag 14 oktober 2010

Personal Shopping: Wilma @ C&A


Mijn favoriete low budget winkel. Hands down.
En nu maar hopen dat ik voor Wilma hier ook slaag...

*De leren rok hebben we natuurlijk gekocht, helemaal toen wij er een prachtige korting op kregen van Pascalle! Ik heb Wilma beloofd dat zij deze rok echt overal aan zou kunnen trekken, hieronder wat suggesties...

*Gecombineerd met een nette blouse in een aardetint, en ze kan het prima naar het werk aan!

* Een gestreept shirt erop, en Wilma is helemaal klaar voor een middagje shoppen!

* Ooh La La! Wie gaat er op een flirty date met haar man?


* Een goeie legging is een garderobe MUST, maakt niet uit welke maat je hebt.

*Ook hier weer een goed voorbeeld wat een diepe V-hals met een bescheiden boezem kan doen.

* Op naar de volgende afdeling!

* Doordat de onderkant van deze jurk taps toeloopt is het niet echt een hit..

* Daar kan zelfs een goeie riem niets aan veranderen.

* Maar van deze outfit kreeg ik tranen in mijn ogen.
Prachtig!
 
* We definitely saved the best for last!

Voor het geval dat je het was vergeten:
Before:

After:

Missie geslaagd.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit daar in die paskamer van de C&A :-)

    Ik zag je site trouwens via Curvacious :-) Leuk initiatief he :-)

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig was het zeker! En inderdaad een leuk initiatief. En ook een leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen