vrijdag 22 oktober 2010

Curve Appeal

Ik heb het nu zelden, momenten waar je ontevreden over jezelf bent en gewoon niet lekker in je vel zit. Maar ook ik heb ernaartoe moeten werken, nadat ik jarenlang chronisch ontevreden over mezelf was en op een dag besloot om te kijken hoe het aan de andere, tevreden, kant zou zijn. Trust me, de tevreden kant is the place to be.

Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, i know. Vandaar ik jullie kennis wil laten maken met Curve Appeal: een fotoblog waar meisjes in alle soorten en maten foto's van zichzelf opsturen, laten zien wie ze daadwerkelijk zijn, en op deze manier werken naar zelfacceptatie. De een haalt haar "posing" inspiratie uit de Vogue, de ander uit de Playboy, maar stuk voor stuk zijn ze een inspiratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten