zondag 17 oktober 2010

Outfitpost: Asos Curve parka

Ik heb eindelijk goeie foto´s kunnen maken van mijn Asos Curve regenjas (thanx Pearly!) zodat jullie eindelijk kunnen zien hoe multifunctioneel hij is.


 * Ten eerste: de belachelijk grote capuchon ! Just Ridiculous!

* Ik heb mijn parka opgeleukt met een zelfgemaakte broche en een smalle riem om mijn middel te accentueren. Omdat een parka snel saai oogt speel ik hier ook met kleur door een felrose riem met gouden studs erop te dragen.

* Sideview

* Ik kan er prima in dansen...

* En meezingen is ook geen probleem!

Vergeet je mouwen niet op te rollen voor een spontanere look!

3 opmerkingen:

  1. De parka is echt prachtig! En je foto zijn trouwens ook erg leuk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw voor "een maatje meer" om het zo maar te noemen ben je echt super knap en je kleed je echt FANTASTISCH!

    BeantwoordenVerwijderen