zondag 7 november 2010

Shopping on Sunday

Wat heb ik een leuke zondag gehad!
Moest wel SCHANDALIG vroeg opstaan, but in the name of fashion, that´s not a crime. Hieronder de foto´s van de samplesale waar ik een uitnodiging voor had ontvangen.
Ik wist niet dat Net5 aan mode deed, jij? 

Ik vind de kleding op grote samplesales meestal niet zo denderend, maar de accessoires des te meer!

Deze stand had echt de meest uitzinnige kettingen! Maar voor €250 per stuk (samplesaleprijs!) liet ik ze toch maar even liggen...

Mijn favoriet!

Ook mijn vriendinnen behoed ik voor fashion faux pas. Maar deze Tom Ford bril werd goedgekeurd. En na een goed gesprek met de verkoper over de prijs mocht hij ook mee naar huis.

Hierna hebben we een les vrije dans gevolgd en gelunched bij Bagels en Beans. Daarna ben ik nog even de stad ingegaan en ben ik wederom bij de C&A geslaagd. Mijn nieuwste aanwinsten laat ik je van de week nog wel zien, ga nu met de Harper´s Bazaar op schoot fashioninspratie opdoen voor deze week.

Have a lovely evening!

psst! Wil je de volgende keer ook naar deze sample sale? Schrijf je in via deze link, en mischien komen we elkaar bij de volgende editie wel tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten