zondag 21 november 2010

Add your Fashion

Leuk initiatief van Glamour.nl:

Share your style!
Persoonlijke stijlblogs zijn populair, maar jij kunt ook jouw stijl met ons delen.
Door zelfgemaakte foto’s van je outfits, aankopen, inspiratiebronnen of favoriete artikelen te uploaden via Add your Fashion, creëer je je eigen visuele fashion scrapbook.

Ik heb al enkele foto's op Add your Fashion geplaatst, met als trefwoorden o.a. curvy, curves en plussize. Er waren nog geen foto''s beschikbaar onder deze trefwoorden en iemand moet de eerste zijn! Ik hoop op deze manier meiden buiten Live, Eat and Breathe Fashion te bereiken om die behoefte hebben aan wat plussize fashionstyle. Natuurlijk zou ik het ook erg leuk vinden als jullie mijn profiel in de gaten houden: http://www.glamour.nl/user/naomiplet
Ik hoop op deze manier toch een verandering teweeg te brengen in de online fashionwereld, dus stem, comment or even better: post zelf foto's!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten