maandag 1 november 2010

Mat Fashion: Hip, Hot and Happening

Een tijdje terug ontving ik een uitnodiging voor een plussize fashion beurs in mijn tweede thuis, de World Fashion Centre. Ik mocht daar de collectie van zomer 2011 bekijken en kennis maken met, voor mij, nieuwe merken. 1 van de merken die een blijvende indruk op mij heeft gemaakt is Mat Fashion. Dit is plussize kleding zoals je het in je dromen zien: van de catwalk naar jouw garderobe!

Ik heb vorige week ook een bezoekje gebracht aan de showroom in Amsterdam om de mensen achter Mat Fashion te ontmoeten en mag binnenkort een reportage maken van de aankomende avond/kerstjurken lijn. And trust me, die zijn FABULOUS! Hieronder een impressie van mijn beurs- en showroombezoek.

* Mat Fashion had de mooiste stand van de hele beurs.

* Een sneak preview van de avondjurken (ssst ;))

 * Toen ik de onderstaande campagne zag moest ik er een foto bij maken, natuurlijk met een jas van Mat aan. Dit noem ik pas marketing! (thanx for taking my picture George!)

 * De showroom
 (Thanx Frencky for taking my pictures!)

* Enkele tops die ik heb gepast

De volgende keer zal ik uitgebreider over Mat fashion vertellen. Hou Live, eat and breathe fashion ook goed in de gaten, ik denk dat ik wat modellen nodig zal hebben voor het passen van de avondjurken...

1 opmerking:

  1. Hoi Naomi, ik heb kaartjes gekregen voor de beurs van dit jaar, is het de moeite om te gaan kijken en kun je ook inkopen die dag?

    Groetjes, Jolanda
    knierepier@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen