woensdag 17 november 2010

Just some new stuff...

Ik moet het de aankomende maanden héél rustig aandoen wat betreft shoppen en geld uitgeven, aangezien ik voor een shoppingspree naar London ga.!

Ik heb het nog nooit "rustig aan" gedaan als het gaat om shoppen, dus dit worden moeilijke tijden voor mij. I'll miss you uitverkoop...Hieronder wat spulletjes die nieuw in mijn collectie zijn:

Na even zoeken heb ik eindelijk de perfecte paar shorts gevonden: Nightwear inspired, zwaar materiaal, goeie lengte en helemaal cute met hartjes en een kanten rand!
Ik weet nog niet zo goed wanneer ik het aan ga doen, maar laten liggen was géén optie. It was calling my name! 
*Nightwear inspired short: River Island €30

Mijn zwarte Dr. Scholl enkellaarzen zijn nu vollop in de mode, maar ik heb alweer zin in wat anders...
Deze suedette (nep suede) enkellaarsjes zijn lichtgewicht, cute en ze zitten heerlijk! 
*enkellaarsjes: C&A €35

Ik was al een tijdje op zoek naar een paar "stripperheels" maar anders dan een stripper kan ik niet op al te hoge hakken lopen. Deze hakken voldoen aan al mijn eisen: hoog, maar met een platform,  lakleer voor extra sexyness en zwart. Nu alleen nog het middelste bandje eraf knippen en ze zijn perfect!
 *Lakleren "Stripperheels": Cafe Moda €100

Sinds anderhalf jaar draag ik alleen grote ringen aan mijn linkerhand. Het staat chique en maakt iedere outfit af. Thanx for the inspiration Rachel Zoe!
 *Grote bloemenring: River Island €13,50

Ik voel de laatste tijd de "one earring" stijl kriebelen, maar had geen geschikte in mijn collectie. Deze zijn zó dramatisch, perfect gewoon!
*Pauwenveren oorbel: River Island €17,50 (andere kant verkocht aan mijn vriendin)

* Een must-have materiaal in je kast voor herfst/winter 2010/2011: Fluweel.
Fluwelen rok van C&A €19,95

Als je het, net als ik, teveel moeite vind om een paar keer per week je nagels te lakken, zijn duurdere nagelakjes kopen niet echt een optie. Wil je toch leuke kleurtjes hebben voor het geval dat je de energie er wél voor kunt opbrengen, dan beveel ik Catrice aan: mooie trend-on kleurtjes voor €2,50 per stuk!
Gewoon bij de Kruitvat.
*Catrice nagelak in London's Weather Forecast en From Dusk to Dawn €2,50 p.s.


2 opmerkingen:

  1. Uit je laatste blog.. die enkellaarsjes van de C&A zijn echt kicken. Vooral dat roze aan de onderkant en binnenkant van de hak.

    ook ik ben superfan van een grote ring aan één hand. maar dan aan de linker. Heb een prachtig wit exemplaar en een zwarte roos. Maar die lichte pink-versie van jou met blingbling is ook een hot item.. mooi!

    groetjes Maureen

    BeantwoordenVerwijderen