woensdag 29 september 2010

Wanna go shopping with me? Part two.

Na een week reacties en fashionproblemen bestuderen heb ik uiteindelijk een winares gekozen:

Wilma: ik zie jou aanstaande vrijdag bij Foxy Brown!
Daar mag je de nieuwste collectie passen van o.a. Matt Fashion, Gets en Rimini.
Ook worden je "fashionproblemen" onder de loep genomen en door mij gestyled en wordt er van deze dag een uitgebreide fotoreportage gemaakt, die binnenkort op de blog komt te staan.

De rest van de dames: erg bedankt voor jullie reacties.
Er komen nog véél meer van dit soort akties, dus hou de blog goed in de gaten! 

Wilma, ik kijk uit naar een gezellige middag en zou je vriendelijk willen verzoeken om contact met mij op te nemen via liveeatandbreathefashion@hotmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten