woensdag 22 september 2010

Face to Face: wanna go shopping with me?



Nog even op een rij:

*Heb je maat 50, 52 óf 54?
*Wil je persoonlijk advies over het dragen van de laatste mode, passend bij jouw figuur en persoonlijkheid?
*Of heb je andere fashionproblemen die je samen met mij wilt tackelen?
*Ben je op vrijdag 1 Oktober beschikbaar in Amsterdam?

Laat mij dan vóór 29 september weten dat jij hieraan mee wilt doen!

*ben je al een follower? Geef dan hieronder of via de mail aan waarom jij hiervoor geschikt zou zijn/wat jouw  fashionprobleem is.
*ben je géén follower? Meld je dat via de link (rechtsboven) aan als follower en geef hieronder of via de mail aan waarom jij hiervoor geschikt zou zijn/wat jouw fashionprobleem is.

Mailen kan naar liveeatandbreathefashion@hotmail.com

En mischien tot volgende week...

PS. Ik zeg 1 september in het filmpje, maar jullie begrijpen wel dat het 1 oktober moet zijn!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Naomi,

    Ik ben gewoon de eerste! Yeah..
    wat een leuke actie, ik heb wel interesse. Ik heb maat 50 sinds een jaar nu, daarvoor een aantal jaren 46/48 en daarvoor tot aan mijn 31ste heb ik altijd maat 38/40 gehad. Door een te langzaam werkende schildklier ben ik heel veel aangekomen en ik vind het oprecht moeilijk om leuke kleren te vinden. Wat past nu nog bij mij qua leeftijd en figuur. Ik hou van stoer, maar ook vrouwelijk, en voor mijn werk moet ik weer netjes/zakelijk gekleed zijn. Ik hou dat ook wel een beetje gescheiden, mijn verschillende kledingstijlen. Ik zou graag leren hoe ik mij kan kleden naar mijn lichaam, wat flatteert en wat echt niet, wat past bij mij uit de nieuwe trends...

    zo, toch nog een heel verhaaltje. dank voor je leuke aanbod en ik hoop dat er nog meer mensen reageren.

    ga vooral door met je blog!!

    Groetjes,

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Je bent inderdaad de eerste die reageert via de blog, de rest van reacties heb ik via de mail ontvangen.
    Je staat nu ook op de lijst van kandidaten, aanstaande woensdag maak ik op de blog bekend wie het is geworden...

    BeantwoordenVerwijderen