donderdag 16 september 2010

Outfitpost: Ready to face the rain

Ik heb die ASOS Curve parka nooit om kunnen ruilen voor een kleinere maat, voor ik kon knipperen was hij volledig uitverkocht! Dus, tijd voor plan B:

* i.p.v. de parka dicht te ritsen heb ik de linkerkant óver de rechterkant geslagen (omslagjurkidee) en hou ik de boel bij elkaar met een brede riem. Om toch die flaterende v-hals te krijgen heb ik het overtollige stof aan de bovenkant naar binnen gevouwen.
 

* ik heb gekozen voor een brede riem in een contrasterende kleur zodat mijn middel goed word geaccentueerd én door het kleur- en materiaalverschil ook duidelijk zichtbaar blijft. Om het toch speels en girly te houden heb ik de parka opgeleukt met een zelfgemaakte broche (3 losse bloemen bij elkaar gehouden door een Monet broche) ,mijn favoriete bloemetjesjurk en een netpanty

* Mijn favoriete Dr. Scholl enkellaarsjes voor een sexy motregen look

* Mijn NoaNoa regenlaarzen voor een fashionable storm

*naturel makeup met een fel lipkleurtje, and i'm ready to face the rain!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten