vrijdag 14 januari 2011

Spring 2011 looks: H&M BIB

Ik ben een beetje aan het kijken Spring 2011 mode, en aangezien de Spring 2011 collectie de winkels binnendruppelt kan ik nu al mijn outfits voor de lente plannen.
 Dit zijn de looks van H&M big is beautiful die mij wel aanspreken:

*de witte jeans kán een beetje eng zijn, maar staat dit jaar op mijn fashion wishlist. Ik twijfel alleen nog tussen de "skinny white jeans" of  de "flared white jeans"...

* ik vind de aankomende bloementrend helemaal leuk, en dit tuniekje past er helemaal bij. 2 maten groter gecombineerd met een basic onderjurk of rok en een bruine riem laag op de heupen, en dit tuniekje draag ik als een schattig jurkje.

* de combat broek is een item dat helemaal niet in mijn garderobe voorkomt, maar ik wel wil proberen. Deze kleur is mooi en de pasvorm erg flatterend. Om het stoere af te zwakken combineer ik het met een cremekleurig colbert met opgerolde mouwen en gouden accessoires.

* Jeans, daar heb je nooit genoeg van. Ook al ga ik weer overstappen naar de wijdere pijp, deze jeans heeft een mooie wassing en goeie pasvorm. I like my jeans tight!

Voor de rest heb ik online niet echt wat bijzonders gezien op H&M big is beautiful, maar wat ziet Tara Lynn er fantastisch uit!

De bovenstaande kledingstukken zijn allemaal via deze link online te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten