dinsdag 25 januari 2011

París: Giuseppe Zanotti glitter ankle boots


Hello ladies! 
Ik ben eindelijk terug uit Parijs en het was in 1 woord FANTASTISCH!
Ook al moet ik nog uitpakken, en ben ik alweer onderweg naar mijn eerste show voor Amsterdam International Fashionweek, ik kan niet vertrekken zonder jullie mijn allermooiste París aankoop te laten zien:

 * de zwarte versie waren mijn eerste keus, maar volledig uitverkocht in Parijs

* Op deze kon ik helaas niet lopen...

 * en na lang bellen, zoeken en rennen kon ik de laatste paar in heel Parijs in mjn armen sluiten!


How to wear?
 * Neiman Markus

 *Caroline's Mode

* The Blond Salade

Welcome home darling.
* Giuseppe Zanotti Glitter Ankleboots €599 €362

1 opmerking:

  1. Die laarsjes zijn echt 'to die for'. Ik zag de zwarte versie vandaag nog in een online shop voor 450.

    - Dionne

    BeantwoordenVerwijderen