donderdag 27 januari 2011

París: Cécile & Jeanne

1 van de leuke sieradenwinkeltjes die ik in Parijs heb bezocht is Cécile & Jeanne.
Vanaf het moment dat ik binnenliep was ik verliefd op deze winkel en de prachtige sieraden die ze verkochten.

Alles staat prachtig uitgestald, en je kunt bijna overal bij waardoor je de sieraden heel makkelijk kunt bekijken en passen.  Als je, net als ik, van statement pieces houdt ben je bij Cécile en Jeanne op de juiste plaats. Hier geen flinterdunne armbanden en smalle ringen maar mooie opvallende sieraden, allemaal verguld en verzilverd. En met prijzen tussen de €20 en €300 kun je het zo gek maken als je budget het toelaat. Hieronder enkele van mijn favoriete stukken:

*cuffbracelet "Toutes Eclatantes" €150

 * bracelet "Les Incontournables" €50

 *earring "D'oreille Princesse Padmée" €85 €59,50

* earrings Ibiza €45 €31,50

 * bracelet "Princesse Padmée" €25

 *neclace "Lumière Soyeuse" €180


Na alles bewonderd te hebben, kocht ik de ketting waar mijn oog het eerst op viel.
Groot, 24 karaat verguld en precies zoals in mijn dromen.

*necklace "Voyage 2010/2011" €95

Ga je niet anytime soon naar Parijs, maar wil je wel wat sieraden van Cécile en Jeanne?
Neem een kijkje op de WEBSHOP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten