woensdag 9 juni 2010

Ten followers!


... en meer dan 1800 bezoeken, i'm in heaven!

Wat ook erg leuk fashionnieuws is, is dat 1 van mijn favoriete winkels, C&A vanaf vandaag sale heeft.
C&A is betaalbaar, leuk en gaat tot maat 58, dus voor ons allemaal is er wel wat te vinden.
Het is altijd even zoeken in deze winkel, maar ik kom altijd wel thuis met mooi geprijste juweeltjes!
Zeker 1/4 van mijn garderobe bestaat uit C&A kleding.

Heb je niet echt zin om te graaien en in lange rijen te staan, shop dan bij de onlinestore via Wehkamp. De uitverkoop begint hier later en minder rigoreus maar je kunt lekker online shoppen en ruilen binnen 14 dagen. Hierbij een paar van mijn favorieten in de onlinstore:


Stap 1: basisgarderobe.
 
 

* een fijne legging, het liefst gemaakt van polyamide en elastaan
* een vestje van dun katoen. Grove en grote vesten doen zwaarder lijken.
* een spijkerbroek: need i say more?
* fijne hemdjes die écht overal bij passen

Stap 2: stylish daywear:

 
 
Stuk voor stuk verschillen, allen perfect te combineren met de bovenstaande basis.



Stap 3: girly/sexy


 


Ook allemaal te combineren met de bovenstaande basis, supergeschikt voor een girls night out of date.

De bovenstaande kleding heb ik allemaal gevonden in de onlinestore en varieert van maat 46 tot 58. De collectie in de winkel is  echter vele malen groter en mijn ervaring met C&A kleding is dat zien, voelen en passen gewoon het beste is.

Als laatst wil ik aangeven dat ik zó blij ben met mijn followers dat ik de volgende actie heb bedacht:
BIJ 25 FOLLOWERS WORD ER EEN PERSONAL  STYLE/SHOPPING-SESSIE ONDER DEZE FOLLOWERS VERLOOT!

Good luck ladies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten