vrijdag 18 juni 2010

Curvy lady in the water

 
Het is weer prachtig weer! Badpak of bikini, ook ik moet er dit jaar weer aan geloven.
Aangezien het aanbod in Nederland zo karig/lelijk/slecht passend is, vertrouwde ik op Amerika, land van de curves, om mij aan een prachtige, vrouwelijke, sexy bikini/badpak te helpen om in trots rond te sasheyen. Dit zijn mijn zoekresultaten:

  
 Een prachig meisje met mooie ronde vormen in "badkleding" waar ik niet eens de grond mee zou dweilen. (voor de mensen die dit prachtig vinden, smaken verschillen heel duidelijk. Gelukkig maar...)

Is dit waar ik uit moet kiezen als ik er een beetje leuk op het strand/zwembad bij wil lopen?
Zoutzuur als zonnebrand lijkt ineens een veel aantrekkelijker idee...

Ik wil ook ieder jaar een nieuwe bikini/badpak!
Ik wil niet vechten in de Hunkemuller om de laatste tankini in maat 46-G!
Ik wil er ook zo uitzien!

Maar ja, de ene ellendige badpak/bikini na de andere passeerde de revue...
Totdat ik mijn aandacht richtte op Engeland. En in 1x kwam ik bij de meest fantastische site die ik ooit in dit leven had gezien!
Qua swimwear was het al een héél stuk beter! Hier passen bijvoorbeeld mijn "bescheiden G-cupjes" makkelijk in:


En deze badpakken gaan maar liefst tot maat 54, inclusief build-in bh tot cup H!
 
Maar toen ik de lingerieafdeling zag...

( bikibitopjes en badpakken: Panache, Pour Moi & Ballet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten