maandag 14 juni 2010

End of story.

Ik heb nog steeds geen nieuwe fotograaf maar wil zo graag mijn outfits laten zien dat ik maar zelf in mijn donkere slaapkamer met een halflege camera aan de slag ben gegaan. Beter dan dit wordt het voor vandaag helaas niet.


     
Na in iedere magazine fashionistas met mijn droomjasje te hebben gezien vond ik hem vandaag bij de C&A in de sale voor (hou je vast) 18 euro! 
(jasje mt. 46 (C&A) 29,95/18 euro)

 
Ook vond ik deze legging/broek in de sale voor 8 euro. Hij lijkt op de foto op een gewone legging maar is gemaakt van 79% viscose, 19% polyamide en 3% elastaan. Er zit dus heel weinig stretch in, en geen katoen. Probeer 100% katoenen leggings te vermijden, ze gaan op den duur lubberen, zitten minder mooi omdat ze te veel meerekken en zijn te dun om als broek aan te trekken.
(legging/broek mt. 44/46 (C&A) 14,95/8 euro)


Dit hemdje vond ik bij River Island, ook 1 van mijn favoriete winkels. Ze gaan tot maat 44/uk18 maar ik kijk nooit naar de maten in kleding. Mijn garderobe varieert van maat 34 tot 54, als het past zoals ik het wil neem ik het mee. Dit hemdje is bijv. maat 40, maar hij paste precies zoals ik het in gedachte had. Pinnen aub.
( hemdje mt 40 (river island) 23 euro)


Veel vollere vrouwen durven hun vormen niet te laten zien in bijv. een legging. Juist omdat ik ronde vormen heb is er voor mij geen andere manier van kleden dan mijn vormen te laten zien en accentueren. Ik heb natuurlijk wel mijn regels (strak boven, los onder en visa versa) om het stijlvol te houden maar ik laat mij door geen enkele tijdschrift, tv-programma of wie dan ook meer wijsmaken dat mijn borsten en billen een straf zijn en ik die moet verhullen in tenten en gewaden.
Deze ronde vormen zijn mijn realiteit.
 Hiermee moet, wil en ga ik het doen.
End of story.


1 opmerking: