zaterdag 17 juli 2010

I't's Amsterdam Fashionweek baby...


En ik heb het er maar druk mee.

Naast het bezoeken van shows en party's is het ook nog uitverkoop, en ben ik nu letterlijk dag en nacht met mode bezig. Maar mij zal je niet horen klagen...

Een onderdeel van mijn schema van vandaag was het bezoeken van Trash and Treasures, een vintage en designer shoppingparty in samenwerking met hippas.nl


De zon scheen, de spulletjes waren mooi en met allemaal leuke mensen om mij heen was het een geslaagde middagje vintageshoppen. Dit is mijn buit:

Wollen h&M pink label jurk voor 10 euro

2 armbandjes van Dyrberg & Kern en een gouden kralenketting voor 17.50 euro.

Ik heb Trash and Treasures vaker voorbij zien komen, maar was er vandaag voor het eerst. The verdict? Het is als koningingendag met cocktails, een dj en erg leuke mensen en spullen.
Mischien kom je mij bij de volgende editie wel tegen als verkoopster...

Ga morgen iets heel leuks voor "ons" doen, maar daarover dus later meer...


1 opmerking: