zondag 4 juli 2010

A beautiful lie


Er was een periode in mijn leven waar ik mezelf vergeleek met alles en iedereen in de media. Ik was nooit goed genoeg en kon nooit iemand vinden die een beetje op mij leek.
 ik woog toen 65 kilo.

Nu, 40 kilo en vele jaren verder, zit ik heerlijk in mijn vel en ben ik niet meer op zoek naar "modellen" waarmee ik mezelf kan identificeren. Het is meer dan genoeg om mezelf te zijn. Ik werk nu zelf in de mode en weet precies hoe deze wereld zoveel mooier wordt gemaakt dan hij daadwerkelijk is. En zoals je hierboven heel goed kunt zien kan geen botox, cosmetische operatie of wat dan ook je in real life net zo mooi maken als in de magazines. Niemand ziet eruit als de "mensen" in de magazines. Photoshop is the only way. It's all a beautiful lie.

Dus dames, laten we maar heel blij zijn dat wij in the real world leven, wij vallen tenminste nooit tegen.

Love my readers.

1 opmerking: