woensdag 27 januari 2010

A nightmare called: finding the Size Issue of V Magazine in Amsterdam en omstreken...

OMG.
Ik ben in de afgelopen 2,5 weken al 5! keer naar The American Book Centre en de Ako geweest om de langverwachte Size Issue van V Magazine eindelijk in mijn bezit te kunnen hebben. En iedere keer is het er "nog niet". AAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!

Zo.

Deze issue is een ode aan de "echte" vrouw. Geen hypocriete gedoe waar maat 36/38 wordt omschreven als "plussize", maar zachte ronde heupen, echte billen en vormen waar de sexyness en vrouwelijkheid vanaf spat!

Begrijpelijk natuurlijk dat het voor mij als curvy lady geen optie is om deze issue niet te bezitten.
Ook ik lees met veel plezier alle magazines waar maat 32/34 de norm is omdat ik me niet meer geïntimideerd voel door de modellen die in iedere magazine als "normaal" worden afgebeeld.

Des te meer doet het me wat om deze prachtige volle vrouwen te zien en bij iedere adembenemende foto weet ik het dan ook zeker:
Ik zou nooit "normaal" willen zijn.

Soft and curvy does it for me.

Mijn zoektocht gaat onverminderd door. En tot die tijd moeten we het maar hiermee doen:











Ik kan letterlijk niet meer wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten