vrijdag 22 januari 2010

ASOS Curve

Eindelijk gelanceerd!
ASOS Curve, de plussize lijn (tm. maat 54) van een de leukste en betaalbaarste onlinestores die er is!(www.asos.com)

Eerste indruk:... mwah. In vergelijking met de reguliere asos kledinglijn vind ik het toch wel tegenvallen, wat ik eigenlijk niet had verwacht. Ik vind de kleuren wel heel basic en had uitdagendere kledingstukken verwacht… Maar niet getreurd! In de loop van volgend week komen er weer stukken bij, dus er is zeker nog hoop!

Hier is in ieder geval mijn top 5 tot nu toe:



Deze top zou ik combineren met een skinny dark blue jeans en sexy hakken. Haar in een nonchalante knot zodat je halslijn mooi uitkomt. Vergeet je oorbellen niet!



Deze jurk zou ik met KILLERheels, of rock chick chique, met bikerboots combineren.








De bovenstaande rok, top en cardigan zou ik bij elkaar dragen met een zilverkleurige of felgekleurde smalle riem over de cardigan en enkellaarsjes. Mouwen oprollen, leuke armband en ring om, felle nagellak and off you go!


Wat voor kledingstukken zou jij graag in een plussize kledinglijn willen zien?

1 opmerking:

  1. hoi,

    ik hou van stoere kleding.. beetje rock chick! bestel jij wel eens bij deze leverancier?

    BeantwoordenVerwijderen