vrijdag 19 augustus 2011

Life is to short to dress down: Maxi Dress

Toen ik deze foto op The Satorialist zag wist ik het zeker:
Life is to short to dress down.
(en deze jurk wil ik hebben!!!)

Het afgelopen jaar ben ik naar deze motto gaan leven en meer van mijn garderobe gaan gebruiken.
 Ik wacht niet meer op dat "speciale moment" die nooit zal komen, die leuke jurk, blouse, jas draag ik vandaag.
 Omdat het dinsdag is.

Fashionwise zit ik nu op een plaats waar ik meer durf en me er ook beter bij voel om "dressed up" te zijn.
Dit is Nederland. Als je een hoed op heb ben je al dressed up!
 I mean, someone has to be the prettiest girl, so why not me?
Life is just to short to dress down.

Dus toen ik deze jurk bij ASOS Curve zag moest ik haar meteen hebben!
Image 1 of ASOS CURVE Colour Block Big Pocket Maxi Dress

En toen ik mijn beauty gister binnenkreeg heb ik er van 23.30 tot 01.00 in rondgelopen, feeling like an overdressed princess!
Nu alleen het weer nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten