maandag 6 juni 2011

Shop my closet

Shop my closet

Door mijn werk in de mode heb ik een walk-in closet/kamer vol plussize fashion.
En daar past sinds vorige week niets meer bij!

Dus verkoop ik héél Juni 2011 een groot gedeelte van mijn collectie via mijn eigen shop, speciaal voor de plussize/curvy ladies

Veel van de kleding, schoenen en accesoires zijn nieuw, en alles gaat weg voor een héél mooi prijsje.

En ben je een follower van Live, Eat and Breathe Fashion? Dan krijg je VIP- voordeel (bijv. géén verzendkosten op bepaalde artikelen) én voorrang op het kopen in de shop!
(followen duurt 1 minuut en kan aan de rechterkant van dit scherm.)

Ga snel naar lifeeatandbreathefashionFORSALE.blogspot.com en vul je zomergarderobe aan met mooie kleding, schoenen en accesoires, allemaal voor de curvy ladies!

P.S. vertel je vrienden, familie en collega's over DE SHOP en word follower van
Live, Eat and Breathe Fashion voor VIP-voordeel!

Shopze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten