vrijdag 31 december 2010

Bye Bye and thanx 2010!


begin 2010 wist niemand nog wie ik of Live, Eat and Breathe Fashion was.
Nu heb ik 22 volgers waar ik supertrots op ben.
Ik had nooit gedacht dat deze plussize fashionblog zo "groots" voor mij zou worden, en nu kan ik er niet meer zonder! It's part of my life now...
Mijn gevoel zegt dat 2010 voor Live, Eat and Breathe Fashion een goeie start is geweest, en dat 2011 grote dingen voor deze plussize fashion blog zal brengen.
After all, Live, Eat and Breathe Fashion is de éérste plussize fashionblog in Nederland, en voor een beginneling heb ik het heel aardig gedaan ;)

Ik wil jullie, mijn lieve lezeressen/supporters, heel erg bedanken voor jullie comments, e-mails en blogbezoekjes, en ik hoop jullie, ook in 2011, via Live, Eat and Breathe Fashion met fashionnieuws en outfitposts te verblijden. Het is mijn doel om deze blog een hit te maken, en met jullie aan mijn zijde móet dat gewoon lukken!
 Happy 2010 & lots of love!
-X- Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten